Customer Journey

 

Frankwatching. (2011, Maart 29). Customer journey mapping: klantenervaring als inspiratie voor stratagie en ontwerp. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Frankwatching: https://www.frankwatching.com/archive/2011/03/29/customer-journey-mapping-klantervaring-als-inspiratie-voor-strategie-en-ontwerp/

Learningpaths. (2018). Create your learning plan. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Learningpaths: http://learningpaths.space/reactjs/learning-plan-for-beginner/

MijnMarketing. (2016, December 23). Het geheim: De customer journey. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van MijnMarketing: https://www.mijnmarketing.com/blog/het-geheim-de-customer-journey/

Petersen, P. (2016). De fasering van de customer journey. In P. Petersen, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (pp. 60-70). Hoofddorp: Van Duuren Media.
Smart connections. (2018). Wat is een persona? Opgeroepen op Juni 8, 2018, van Smart connections: https://www.smartconnections.nl/project/wat-een-persona/

Thuiswinkel. (2017, November 29). 5 Lessen uit het ISM omnichannel event. Opgehaald van Thuiswinkel: https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3622/5-lessen-uit-het-ism-omnichannel-event

Visser, M., & Berend, S. (2015). Customer journey. In M. Visser, & S. Berend, Basisboek Online Marketing (pp. 368-372). Houten: Noordhoff Uitgevers.

 

Usability

 

Beyond PML. (2012, Juli 20). Why Cloud PLM will dominate in superior UI experience? Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Beyond PML: beyondplm.com/2012/07/20/why-cloud-plm-will-dominate-in-superior-ui-experience/

Emerce. (2013, Oktober 8). Usability testing: 8 methode en 25 goedkope online tools. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Emerce: https://www.emerce.nl/best-practice/usabilitytesting-8-methoden-25-goedkope-online-tools

Feedback Button PNG File. (2016, Oktober 16). Opgeroepen op Juni 7, 2018, van PNG Mart: www.pngmart.com/image/28547

Handboek Online Marketing. (2016, Augustus 24). Eye tracking. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Handboek Online Marketing: www.handboekonlinemarketing.nl/marketing_boek/online_marketing/management/leerboek/handboek/5605-eye-tracking-demo/eye-tracking-full-option1/

Justinmind. (2017, Augustus 31). Usability testing fidelity prototypes a how to guide. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Justinmind: https://www.justinmind.com/blog/usability-testing-high-fidelity-prototypes-a-how-to-guide/

Marketingland. (2014, April 11). Conversion optimization: measuring usability user experience. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Marketingland: https://marketingland.com/conversion-optimization-measuring-usability-user-experience-ux-part-1-79557

Marketingrelieve. (2016, December 2). 7 stappen zelf je website testen. Opgehaald van Marketingrelieve: www.marketingrelieve.nl/7-stappen-zelf-je-website-testen-op-gebruikersvriendelijkheid/

Optimal Workshop. (2018, Juni 7). Opgehaald van Optimal Workshop: https://www.optimalworkshop.com/

Petersen, P. (2016). De usability van het web. In P. Petersen, Handboek Online Markeing (pp. 294 -301). Adfo Books.
Positie1. (2017, Mei 26). Meer conversie: Gezond verstand of a/b testen? Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Positie1: https://positie1.nl/meer-conversie-gezond-verstand-a-b-testen/

Signummarketing. (2016, Mei 2). De perfecte website: 8 methode om te testen. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Signummarketing: https://signummarketing.nl/website/de-perfecte-website-8-methoden-om-te-testen/

Visser, M., & Sikkenga, B. (2015). Gebruiksvriendelijkheid. In M. Visser, & B. Sikkenga, Basisboek online marketing (pp. 456-460). Houten: Noordhoff Uitgevers.

 

SEO Analyse

Google. (2018). Richtlijnen voor webmasters. Opgeroepen op Juni 6, 2018, van Google: https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=nl

Google. (2018). Startersgids voor zoekmachineoptimalisatie (SEO). Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Google: https://support.google.com/webmasters/answer/7451184?hl=nl

Markating. (2018, Maart 20). Wat houdt SEO precies in? Opgeroepen op Mei 25, 2018, van markating: https://www.markating.nl/wat-houdt-seo-precies-in/

Medium. (2016, Augustus 15). SEO is Not Hard — A step-by-step SEO Tutorial for beginners that will get you ranked every single time. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Medium:

https://medium.com/startup-grind/seo-is-not-hard-a-step-by-step-seo-tutorial-for-beginners-that-will-get-you-ranked-every-single-1b903b3ab6bb

Micwatching. (2016, Oktober 28). SEO regels die je moet kennen. Opgehaald van Micwatching: https://micwatching.nl/2016/10/28/seo-regels-die-je-moet-kennen-zodat-google-je-niet-verwijderd/

Petersen, P. (2016). De website inrichten voor optimale vindbaarheid. In P. Petersen, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (pp. 144-148). Van Duuren Media.

Reaco. (sd). Do’s and don’ts bij het combineren van agile en traditionele requirements. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Reaco: https://www.reaco.nl/blog/dos-and-donts-bij-het-combineren-van-agile-en-traditionele-requirements/

SEOAdviesMKB. (2017, December 20). Welke SEO trucs weken niet meer. Opgehaald van SEOAdviesMKB: https://www.seoadviesmkb.nl/blog/94-welke-seo-trucs-werken-niet-meer

SEOforgrowth. (2018). De klantreis en SEO. Opgeroepen op Mei 25, 2018, van SEOforgrowth: https://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=https://seoforgrowth.com/customer-journey-seo/&prev=search

Visser, M., & Sikkenga, B. (2015). Zoekmachines. In M. Visser, & B. Sikkenga, Basisboek Online Marketing (pp. 501-502). Houten: Noordhoff Uitgevers.

 

SEA Analyse

000.nl. (2018). Hulpprogramma zoekwoorden. Opgeroepen op Mei 25, 2018, van 000.nl: https://000.nl/hulpprogramma-zoekwoorden/

Alsem, J. K. (2013). Communicatiemiddelen en media. In J. K. Alsem, Strategische Marketingplanning (pp. 383 - 388). Houten: Noordhoff Uitgevers.

Bright side of life. (2017, December 13). Search engine advertising bereik uw doelgroep. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Bright side of life: https://bright-side-of-life.com/nl/2017/12/13/search-engine-advertising-bereik-uw-doelgroep/

EdWords. (2018). Zoekmachine adverteren. Opgeroepen op Juni 6, 2018, van EdWords: https://www.edwords.nl/kennisbank/definitie/zoekmachine-adverteren-sea/

Hoving, M. (2015). Zoekmachinemarketing. In M. Hoving, Basisboek Online Marketing. Noordhoff Uitgevers.

Vindkracht9. (2018). Wat is SEA? Opgeroepen op Juni 7, 2018, van Vindkracht9: https://www.vindkracht9.nl/woordenboek/adwords/sea/

 

Social  media

 

Buro3. (2017, 12 11). Waarom social media inzetten? Opgehaald van Buro 3: https://www.buro-3.nl/blog/2017/waarom-social-media-inzetten

CBS. (2018, Mei 17). Opvattingen over social media. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van CBS: file:///C:/Users/Ninkevanerp/AppData/Local/Packages/Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe/TempState/Downloads/opvattingen-over-sociale-media%20(1).pdf

CBS. (2017, Juni 27). Ouderen maken inhaalslag op sociale media. Opgeroepen op Juni 7, 2018, van CBS: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2017/26/ouderen-maken-inhaalslag-op-sociale-media

De Ruis. (2017, mei 5). Voor en nadelen van Social media. Opgehaald van De Ruis: http://deruis.nl/elk-voordeel-zn-nadeel-en-nadelen-social-media/

Facebook advertenties. (2018). Opgeroepen op Juni 6, 2018, van Facebook: https://www.facebook.com/business/products/ads

Frankwatching. (2014). De invloed van social media op online verkopen. Opgehaald van Frankwatching: https://www.frankwatching.com/archive/2014/03/08/de-invloed-van-social-media-op-online-verkopen-infographic/

Mark, W. v. (2014). E-Commerce, Social Media & Mobiel Internet. Houten: Noordhoff Uitgevers.

Marketingfacts. (2018, Januari 29). Uittocht van jongeren op Facebook. Opgehaald van Marketingfacts: https://www.marketingfacts.nl/berichten/jongeren-keren-facebook-massaal-de-rug-toe

Network Communication. (2017). Agencia de Marketing digital en Marbella. Opgehaald van Network Communication: https://network-communication.eu/en/page/3/

Think online. (2018, Januari 30). Social media onderzoek 2018. Opgehaald van Think online: https://www.think-online.nl/social-media/social-media-onderzoek-2018-newcom/

Van der Veer, N., Boekee, S., & Oscar, P. (2017, Januari 23). Nationaal Social Media onderzoek 2017. Opgeroepen op Juni 6, 2018, van Vonkfactor 13: https://www.vonkfactor13.nl/wp-content/uploads/Newcom-Nationale-Social-Media-Onderzoek-2017.pdf

Visser, M., & Sikkenga, B. (2017). Adverteren op social media. In M. Visser, & B. Sikkenga, Social Media Management (pp. 131-142). Houten: Noordhoff Uitgevers.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb